ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

7/7/09

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΓΧΩΡΙΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΓΧΩΡΙΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ


Αναφέρομαι στη χρήση του αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Βαρέθηκα να απολογούμαι στον κάθε ξεροκέφαλο που σαν αυτόκλητος υπερασπιστής της νομιμότητας έρχεται μέσα στην ησυχία μου να μου υπενθυμίσει το κλασικό «No camping here” και να μου μετατρέψει τη μέρα μου από καλή μέρα, στο ανάθεμα στην ώρα._
Το κακό παραγίνεται και με τα αστυνομικά όργανα όταν τα καλούν για να με συνετίσουν. No camping σου τσαμπουνάνε και αυτοί και επικαλούνται έναν πανάρχαιο νόμο του 1974 που προσπαθούσε να συνετίσει αυτούς που παρατούσαν όπου έβρισκαν ακάλυπτο χώρο το συρόμενο τροχόσπιτο (γιατί τα αυτοκινούμενα στην Ελλάδα τώρα τα ανακαλύπτουμε) και σιγά σιγά το μετέτρεπαν σε οικοπεδάκι τους. Τώρα καμιά σχέση με το τσαντίρ μαχαλά της εποχής εκείνης. Εγώ μιλώ για περιπτώσεις που το αυτοκινούμενο τροχόσπιτο είναι παρκαρισμένο σε θέσεις που παρκάρουν όλα τα άλλα αυτοκίνητα προκειμένου να έχουν πρόσβαση στη θάλασσα. Δεν έχει τέντες ανοιγμένες, δεν έχει τραπεζάκια έξω, δεν έχει απλωμένα σώβρακα. Ούτε καν την πλαϊνή πόρτα του ανοιχτή.
Αυτό λέγεται κάμπινγκ;;;;;;
Το κάθε λογής αυτοκινιτομάνι ( ΙΧ, Τζιπ 4χ4, επαγγελματικά φορτηγάκια) γιατί απολαμβάνει ελεύθερα το αυτό που κι εγώ δικαιούμαι, δηλαδή μια θέση στον ήλιο και μάλιστα εδώ να δεις καρεκλομάνι, τραπεζάκια έξω και το στερεοφωνικό στη διαπασών με τα σκυλάδικα.
Γιατί λοιπόν αυτή η επικήρυξη;
Και για να το ξεχωρίσουμε. Δεν εννοώ να μείνουν στο απυρόβλητο αυτοί που δεν τηρούν όσα εγώ προανέφερα.
Οι αστυνομικοί διοικητές ας ενημερώσουν τα «αδιάβαστα» όργανά τους ποια είναι η διαφορά του παρκαρισμένου αυτοκινήτου, από αυτό που κάνει κάμπινγκ. Απλά Ελληνικά είναι ο δε Μπαμπινιώτης δεν κοστίζει τίποτα, ας αγοράσουν κανένα λεξικό.
Γιατί στο κάτω κάτω και εφορία πληρώνουμε και υπερτριπλάσια τέλη κυκλοφορίας και εν κατακλείδι ζητάμε από την Ελληνική αστυνομία να διαφυλάττει και τα δικά μας συμφέροντα και όχι μόνο των ιδιοκτητών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων ή άλλων συναφών επαγγελμάτων. Κι εμείς εδώ ψηφίζουμε κι εμείς Έλληνες είμαστε.

Μη μου χαλάτε λοιπόν τις διακοπές μου. Τις έχω ανάγκη γιατί εργάζομαι σκληρά


Ιούλιος 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: