ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

21/6/10

Γάμος στην τιμή των επτακοσίων Ευρώ

Με επτακόσια ευρώ το μήνα,
Δεν τη βγάζουν ούτε οι κότες,
Κι εσύ μου ‘πες στη Ραφήνα
Θ’ αγοράσουμε τριάρι
Και φαγώθηκε η μαμά μου,
«ειν’ καλά το παλικάρι;

Δεν θυμάμαι, από πτυχία
Πόσα μου είπες έχεις πάρει;
Αν τα φτιάχναμε κουρτίνες,
Το καλύπτουν το τριάρι;

Με επτακόσια ευρώ το μήνα,
Ποια απ’ τις δόσεις να καλύψω;
Αχ τι το ‘θελες μωρό μου
Το αμαξάκι σου το γκρίζο;

Δώσε εδώ και δώσε εκείθε,
χρήμα είναι θα τελειώσει.
Με επτακόσια ευρωπουλάκια
Ο έρωτας θα κακαρώσει.

Επτακόσια είπες παίρνεις;
Κι ετοιμάζεσαι για γάμο;
Άφησε το βρε μωρό μου
Και θα δω τι θα σε κάνω.


Ιούνιος 2010
Με όλη την αγάπη μου στη νέα γενιά
Κι σ’ όσους δεν χαμπαριάζουν από ΔΝΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια: