ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

7/6/12

Σταματήστε επιτέλους αυτό το κακόγουστο θέατρο του παραλόγου

Αρθρο : Συντάκτης Μαντζούρης Κων/νος

Τι να πω εγώ, αφού τα έχουν πει πριν από μένα τόσοι άλλοι. Κάτι όμως, απ όλα όσα συμβαίνουν στην πολιτική ζωή της Ελλάδας σήμερα, θέλω να επικεντρώσω το ενδιαφέρον μου και το αναδείξω όσο μπορώ. Με τη μικρή φωνή μου, θέλω να φωνάξω δυνατά. Σταματήστε επιτέλους αυτό το κακόγουστο θέατρο του παραλόγου. Δεν έχω άλλη υπομονή να σας παρακολουθήσω.
Σ’ αυτές τις εκλογές θα ψηφήσω «ΣΥΡΙΖΑ» και ξέρετε γιατί; Αυτό μου λένε στο αυτί κάθε μέρα όλοι οι εκπρόσωποι των κομμάτων που αναλύουν την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας. Ναι αυτό κατάφεραν δύο μήνες τώρα οι Κύριοι της Νέας Δημοκρατίας, του Πασοκ, της Δημοκρατικής Αριστεράς, του ΚΚΕ. Όλοι αυτοί οι γραβατωμένοι ξερόλες που αντί θέσεων κι επιχειρημάτων, αντί να μου λένε πως αυτοί θα μας βγάλουν από το αδιέξοδο, κορδωμένοι σαν μεγάλοι γκουρού, κουνάνε το δάκτυλο από το πρωί ισα με το βράδυ στο ΣΥΡΙΖΑ και το ρωτούν ειρωνικά, πως θα καταργήσει το μνημόνιο. Δυο μήνες τώρα η ίδια ερώτηση. Οι ίδιοι δεν έχουν καμιά υποχρέωση να μας πουν τι θα κάνουν αυτοί για να βγει η Ελλάδα από το αδιέξοδο. Παριστάνοντας τα καλά και πειθαρχημένα στρατιωτάκια που δεν βάζουν τρικλοποδιές στους δανειστές μας, περιμένουν όντως σαν τα μικρά παιδιά να τους πάρουν το παγωτό που τους υποσχέθηκαν αν καθίσουν φρόνιμα.
Τι αθλιότητα θεέ μου. Τι στιγμή που ο λαός πεινά, αυτοκτονεί, κλαίει, απογοητεύεται, ανησυχεί, ανακαλύπτει αδιέξοδα, πεθαίνει γιατί δεν βρίσκει τα φάρμακά του, χάνει τα σπίτια του, στερεί τις σπουδές από τα παιδιά του, χάνει το χαμόγελο, τρέχει στα συσσίτια της εκκλησίας, εσείς ασχολείστε με το τι δεν μπορεί να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αν πάρει την εξουσία, ασκώντας δηλαδή πολιτική με τη μέθοδο της «ατόπου διαγωγής»
Σκασίλα μου μεγάλη κύριοι. Εγώ ένα πράγμα καταλαβαίνω όταν σας βλέπω. Είστε μπροστά στα μάτια μου ελεεινά ανθρωπάκια. Ακόμα κι αν δεχθώ πως τα κίνητρά σας δεν είναι η κατάληψη της καρέκλας της εξουσίας, δεν μπορώ να σας απαλλάξω της ευθύνης και να πω πως δεν είστε άξιοι ούτε το περίπτερο της γειτονιάς μου να διευθύνετε. Είστε σαν τους καλικατζάρους που όλο το χρόνο πριονίζουν το δέντρο της ζωής και λίγο πριν αυτό πέσει, βγαίνουν τις απόκριες να το γλεντήσουν.
Τα παραλέω; Δεν νομίζω. Αφήστε λοιπόν το ΣΥΡΙΖΑ να λέει τα δικά του και πέστε μου σας παρακαλώ. Εσείς που κατέχετε την τέλεια γνώση, ποια είναι τα έργα σας; Τι σας κάνει να νοιώθετε υπερήφανοι και μετά παρρησίας έρχεστε και μας ζητάτε την ψήφο μας, με την υπόσχεση πως θα συνεχίσετε την προσπάθεια σας για τη σωτηρία της Ελλάδας; Ελάτε πέστε μου σας παρακαλώ, γιατί μέχρι σήμερα δεν μου έχετε πει τίποτα. Μόνο για το τι δεν μπορεί να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ ακούω. Από ποια κατάσταση μας σώσατε όταν με συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ & ΝΔ μας βάλατε στο μνημόνιο, για να δει η χώρα μας μέσα σε δυόμιση χρόνια τόσες συμφορές, που δεν είδε τα τελευταία σαράντα χρόνια. Και μη μου πείτε (που μου το λέτε δυστυχώς και τρελαίνομαι) εσείς Κύριοι της ΝΔ ότι δεν μετείχατε στην κυβέρνηση; Απλά εσείς την υπογραφούλα σας βάλατε στην καταστροφή. Τόχετε ξανακάνει άλλωστε και το εμπεδώσατε. Πέντε χρόνια Πρωθυπουργός ο Κ Καραμανλής κι ήταν αυτά τα χρόνια η πιο ανύπαρκτη κυβέρνηση όλων των εποχών. Κυβερνούσατε δηλαδή ωσί παρόντες.
Δεν σας μπορώ άλλο. Δεν μπορώ το ειρωνικό σας μειδίαμα, τους παχουλούς σας σβέρκους, τη γραβάτα σας, τον επιτηδευμένο καθωσπρεπισμό σας. Και δεν μπορώ εν τέλει ένα μάτσο καλοχορτάτων μεγαλοαστών από τζάκια, από την Εκάλη, το παιδί του μπαμπά που χρόνια διατηρούσε μαγαζάκι με πελατειακό σύστημα, προσφέροντας καλές υπηρεσίες άλλοτε στο ΠΑΣΟΚ κι άλλοτε στη ΝΔ, να το κληροδοτεί τώρα στο βλαστάρι του. Δεν μπορώ τους επαγγελματίες της πολιτικής, τους ανεπάγγελτους στην κοινωνία. Αλήθεια που εργάστηκαν όλοι αυτοί οι επαΐοντες μόλις απεφοίτησαν από τα κολέγια της Αμερικής; Δεν αντέχω άλλο τους αδέσμευτους δημοσιογράφους που τιμώντας το ψωμί που τρώνε από το μέσον που τους έδωσε δουλειά, υπηρετούν με την κακή βέβαια έννοια του όρου, τα συμφέροντα των εργοδοτών τους. Δεν μπορώ όσους εξαργύρωσαν το δουλοπρεπισμό τους προς την εξουσία με μια θέση στα έδρανα του κοινοβουλίου. Δεν μπορώ τη Δημοκρατία που με δέρνει αλύπητα όταν διεκδικώ το δίκιο μου κι όταν δέρνονται καμιά φορά οι εκπρόσωποι του κοινοβουλίου, να αποκαλείται η πράξη αυτή φασισμός. Δεν μπορώ τον ξύλινο λόγο των πολιτικών όταν εγώ γνωρίζω τα Ελληνικά χίλιες φορές καλύτερα από αυτούς. Δεν μπορώ τα φερέφωνα βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου να αλλάζουν κόμματα σαν τα πουκάμισα και να συνωστίζονται εν τέλει εκεί που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να εκλεγούν ξανά. Δεν δέχομαι τέλος αυτόν τον εκχυδαϊσμό της έννοιας δημοκρατία της οποίας έχουμε την τιμή να είμαστε ο λαός που τη γέννησε, από τα υπαλληλάκια των κομμάτων.
Όλα αυτά μου φέρνεται στο μυαλό όταν σας βλέπω στα ΜΜΕ, και μου γεννάτε δυστυχώς μόνο θλίψη, απογοήτευση, και μίσος. Ναι μίσος, γιατί πείτε μου ποιος σ’ αυτόν τον πλανήτη δεν μισεί τους βιαστές του.

Μαντζούρης Κων/νος
Ιούνιος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: