ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

17/12/12

Αυτά που θέλω να σας πω



Τη μάνα μου τη λέγαν Βάσω
Βασιλική η μορφονιά,
Βάσω με τ΄ όνομα στην πέρα γειτονιά.
Μα έχω κι άλλα να σας γράψω
πως τον πατέρα μου τον λέγανε Θανάση
Ο Νάσος που είχε μεράκι στο πιοτό
Το ‘τσουζε ο έρμος και γι αυτό
στον κόσμο μια φήμη είχε ξεσπάσει,
αλλά εγώ, άλλα θέλω να σας πω.
Δεν μ’ ενδιαφέρουν τα παλιά,
ούτε τι λένε οι γλώσσες οι κακές στη γειτονιά,
πως τάχα πίσω απ’ το πιοτό……..
Ποιος λογαριάζει τώρα το τι λένε…
Α! έχω και μια αδελφή.
Είδες που ξέχασα να πω γι’ αυτή,
μα δεν μ’ αφήνουν οι καημοί, με καίνε.
Και για τον άλλον αδελφό τον Τάσο,
είδες τι κάνει ο στεναγμός στο νου;
Τι κι αν είναι γόνος αλλουνού,
Πρέπει κι αυτόν να τον ξεχάσω;
Λοιπόν το μόνο σίγουρο που έχω να σας γράψω
Είναι πως τη μανούλα μου τη λέγαν Βάσω.
Για τον πατέρα μου, δεν θέλω να σκεφτώ
Το ότι γράφουν τα χαρτιά θ’ αποδεχθώ
Και όλα τ΄ άλλα απ’ το μυαλό μου θα πετάξω.

Δεκέμβριος 2012


Δεν υπάρχουν σχόλια: