ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

4/6/15

Αξίζει;

Αξίζει;

Όχι, δεν είμαι ο ήρωας που γράψαν οι φυλλάδες,
Ούτε αυτός που έπεσαν γονυπετείς να προσκυνήσουν.
Είμαι από αυτούς που σαν κι εμένανε χιλιάδες
Δεν βρίσκουν τόπο να σταθούνε, να πατήσουν.

Εμένα ποτέ δεν θα με δείξουν στις ειδήσεις
Ούτε θα εισπράττω like σε ιστοσελίδες.
Αν κάτσεις δίπλα μου θα συμφωνήσεις
πως λίγοι είμαστε οι αγνοί. Οι άλλοι φοράνε παρωπίδες.

Κι όμως, άθλους πολλούς κι εγώ έχω κάνει.
Που να καθίσω τώρα να σας εξιστορώ.
Εχω γυναίκα, δυο παιδιά κι όμως μου φτάνει
Τον πλούτο από τις έγνοιες τους να κουβαλώ.

Ας μένουν οι φυλλάδες να υμνούνε
Των ευτελών ανθρώπων τα έργα και ημέρες
Απ’ όλους όσους τυφλά υπηρετούνε
των ταπεινών τους κινήτρων τις ανέστιες σημαίες

Για μένα κι αν δεν μιλήσουν στις ειδήσεις
Ξέρετε τι ποιο πολύ στη ζήση μας αξίζει;
Μια βραδιά με φίλο καρδιακό σου να μεθύσεις
Γιατί με άλλα να ασχολείσαι δεν αξίζει.

Μαντζούρης Κων/νος

Ιούνιος 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: