ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

29/10/09

Οι θεριακλήδες της Φωκίωνος Νέγρη.



Ο τίτλος συμβολικός, μάλλον λίγο πιασάρικος, η αλήθεια όμως εμφανής. Αναρωτηθήκατε μήπως ποτέ για το ποιοι είναι οι περισσότεροι (αριθμητικά και μόνο) λάτρεις του καπνίσματος; Εγώ δεν είχα καμιά αμφιβολία. Ρεπορτάζ στην Ελληνική τηλεόραση μου το επιβεβαίωσε προ ημερών. Οι γυναίκες έχουν τα πρωτεία.  Άντε πάλι βρήκα θέμα θα μου πουν οι φίλοι του blog. Πάλι τα ‘βαλες με τις γυναίκες. Λατρευτές μου υπάρξεις δεν φταίω εγώ. Εγώ θέμα ψάχνω για να γράψω και νάτο τσούπ μου ξετρύπωσε η είδηση.
Ας πιάσουμε λοιπόν την τράπουλα κι ας ανακατέψουμε τα φύλλα της. Τι είναι αυτό που σε πείσμα όλης της αντικαπνιστικής εκστρατείας η γυναίκα αμύνεται σθανερά; Το ερώτημα ρητορικό. Εγώ πρέπει να σας απαντήσω αφού καταπιάστηκα εξάρτηση μας από το τσιγάρο.
Δεν συνηθίζω ποτέ να χαϊδεύω αυτιά και ούτε για λόγους κοινής αποδοχής των κειμένων μου στέκομαι στη μέση. Μια από τις βασικές αιτίες μπορεί να αναζητηθεί στην  τάση των γυναικών τα τελευταία χρόνια να περάσει μπροστά από τους άντρες στον στίβο της ζωής. Μέσα σ’ αυτόν τον άτυπο αγώνα (άμιλλας οφείλω να πω) η νέα γυναίκα ιδιαίτερα, νομίζει ότι προσθέτει στη φαρέτρα της, στοιχεία λεβεντιάς, συμμετοχής στις απαγορευμένες απολαύσεις, την αίσθηση του απολαμβάνω τη ζωή και δεν δίνω σε κανέναν λογαριασμό. Μου θυμίζει την παλιά κακιά συνήθεια των αγοριών της δικής μου γενιάς που με την είσοδο μας στον κατάλογο των καπνιζόντων, νομίζαμε ότι  γινόμαστε άντρες.
Για να ενισχύσω την άποψη μου, θέλω να πω το εξής. Είναι γνωστό πως τα αντίστοιχα τελευταία χρόνια που η αντικαπνιστική εκστρατεία δείχνει να αποδίδει καρπούς φαίνεται πως εκείνοι που πήραν πιο σοβαρά το μήνυμα για τη δραστική μείωση του καπνίσματος είναι οι άντρες 
Από τους εναπομείναντες άντρες καπνιστές διαφαίνεται μια εικόνα νοικοκυρέματος της κατάστασης. Ήμουν προ ημερών σε σπίτι στην ετοιμασία φίλου μου που σε μια ώρα παντρεύονταν. Στην παρέα παραβρίσκονταν 7΄8 αγόρια νεαρής ηλικίας και άλλα τόσα κορίτσια. Επίπεδο υψηλό σχεδόν όλοι πτυχιούχοι πανεπιστημίου. Υπήρχε μια έκδηλή διαφορά όμως μεταξύ αγοριών και κοριτσιών που δεν μπορούσε να με αφήσει αδιάφορο. Τα αγόρια δεν έδειχνα να τραβούν ζόρι για το άναμα ενός τσιγάρου, αντίθετα με τα κορίτσια που συνωστίζονταν στην κουζίνα δίπλα από τον αποροφητήρα για να τραβήξουν τις τζούρες τους, χωρίς βέβαια να δείξουμε πως δεν σεβόμαστε και το χώρο. Να σε κάψω Γιάννη να σ’ αλείψω λάδι δηλαδή. Και κάτι τελευταίο με την παρέα αυτή. Για τα αγόρια δύσκολα μπορώ να πω ποιοι απ αυτούς ήταν καπνιστές ενώ οι κοπελιές έδωσαν τα διαπιστευτήρια τους και καταμετρήθηκαν.  
Η εικόνα της γυναίκας που κάπνιζε στο δρόμο κάποτε σπάνιζε. Σήμερα είναι συνηθισμένη
Σήμερα με τις απαγορεύσεις στους χώρους αναψυχής, γεμάτοι είναι από γυναίκες οι ειδικοί χώροι καπνίσματος.
Θεριακλήδες και στις επιλογές των λεγόμενων βαριών τσιγάρων. Το στριφτό τείνει να γίνει γυναικείο άθλημα.
Πριν μου αντιδράσετε, φέρτε στο νου σας πέντε δικά σας άτομα. Πέντε άντρες και πέντε γυναίκες και κάντε το δικό σας γκάλοπ. Μετά πυροβολήστεμε

ΥΓ
Γυναίκες. Σας αγαπώ, ότι κι αν λέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: