ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

25/1/10

Μια μικρή επεξήγηση

Με ρωτούν μερικοί
Είναι δικά σου τα κείμενα;
Μα και βέβαια είναι. Οσες φορές μου αρέσει κάτι που βλέπω αλλού και εκτιμώ πως αξίζει να το αναδημοσιεύσω αναφέρω σίγουρα την πηγή.
Εδώ δεν χρησιμοποιώ τη σελίδα σαν ημερολόγιο.
Εχω την ταπεινή διάθεση να σας κοινοποιήσω δικά μου κείμενα που γράφω τις ώρες της περισυλλογής. Συγχωρέστε μου την πρόθεση να περιφέρομαι γύρω απο τα χνάρια της λογοτεχνίας. Είναι παιδικό μου αποθημένο
Και κάτι ακόμα
Αναζητήστε αυτό που θα διαβάσετε απ' όλη τη λίστα των αναρτήσεων. 
Κάθε κείμενο έχει το δικό του θέμα 

Αφήστε και κανένα σχόλιο για να μη νοιώθω πως απευθύνομαι στο πουθενά 

Δεν υπάρχουν σχόλια: