ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

7/9/10

Τσα....Εδώ είμαι

Κοιτάζω την τελευταία μου ανάρτηση. 4 Αυγούστου λέει  και νεότερο ουδέν.
Φέτος το καλοκαίρι τίποτα δεν πήγε καλά. Ένα μικρό ατύχημα που μου «χάρισε» έναν πόνο μέχρι και σήμερα. Οι μόνιμες καλοκαιρινές παρενέργειες λόγω μιας χρόνιας φαρμακευτικής θεραπείας συν τις παρενέργειες της οικονομικής ξηρασίας, οι από καιρό ηλειμένες επαγγελματικές υποχρεώσεις που δεν αναβάλλονται (αναβάλλονται ποτέ οι γάμοι;) έφεραν το απόλυτο λογοτεχνικό κενό. Με air-condition και πόνο δεν γράφεις ούτε επικήδιο.

Καλή μου meggie, σ’ ευχαριστώ για το «σκούντημα» ελπίζω να ξυπνήσω. Οψώμεθα λοιπόν

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Εδώ είμαστε...

μμμ έκανες μια προσπάθεια εδώ και καιρό μέσω του Στούντιο αρχικά και μετά του Λογοτέχνη να βγάλεις πράγματα, επέμεινες αρκετά και πριν το καλοκαίρι νόμιζω πως είχες βρει τον "τρόπο σου" μέσα στο net για να επικοινωνήσεις.
Δώσε μια δεύτερη ευκαιρία, έχω την εντύπωση πως το έχεις ανάγκη.
Φτιάξε διάθεση, που λένε και μπορεί να βρεις "γωνιά" ν'ακουμπήσεις.