ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

21/9/10

Σας ευχαριστώ όλους.


Μια μεγάλη παράληψη, που τόσο καιρό δεν είπα ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' αυτούς που μου κάνουν την τιμή να επισκέπτονται τη σελίδα μου
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση χαρά εισπράττω όταν βλέπω τον ηλεκτρονικό μετρητή των επισκέψεων και διαπιστώνω πως σιγά σιγά οι φίλοι αυτοί γίνονται όλο και περισσότεροι.
Δεν είναι φιλαρέσκεια αυτή καλή μου φίλοι ( ας πούμε πως ίσως είναι λιγάκι) Η μεγάλη μου χαρά είναι που μπορώ να "μιλήσω" μέσω των κειμένων μου με άλλους σκεπτόμενους ανθρώπους. Να με ανακαλύψετε και να σας ανακαλύψω. Να πάρω και να δώσω. Μα πάνω απ΄όλα όμως μέσα απ΄αυτή την επικοινωνία νοιώθω πως υπάρχω, πως δεν είμαι μόνος μου. αυτό το έρμο το μαγκανοπήγαδο της ζωής, το γυρνούμε παρέα.
Σας ευχαριστώ λοιπόν για άλλη μια φορά από τα βάθη της καρδιάς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: