ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

24/3/12

ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΑΡΑΓΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΟΤΑΝ....

Αλήθεια Γιατί; Οταν η προσέγκιση του κόσμου απαγορεύεται. η εικόνα μιλά απο μόνη της


Οταν ολόκληρη η Πλατεία Συντάγματος είναι ΚΑΓΚΕΛΟΦΡΑΚΤΗ


Οταν εκεί που κάθε χρόνο, άρχιζε η παρέλαση, τώρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΕΓΚΙΣΗ



Οι γονείς τελικά προσπάθησαν να δουν τα παιδιά τους έχοντας μπροστα στη μούρη τους "Φάτσα μόστρα" τη φάτσα του μπάτσου που σε κυτάζει καχύποπτα.
Αν αυτό λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εγώ θα πρέπει να είμαι ο Παπας της Ρώμης.

Ερμε Κολοκωτρόνη δες για ποιά Ελλάδα Αγωνίστηκες

1 σχόλιο:

Prisoned Soul είπε...

Εγώ δόξα το Θεό μπόρεσα και τον είδα τον αδερφούλη μου, και τον καμάρωσα, και έκλαψα όταν πέρασε εμπρός μου ουρλιάζοντας σχεδόν το "Μακεδονία Ξακουστή"...
Μακάρι να ήταν καλύτερα τα πράγματα με τη φρούρηση, μακάρι και σε άλλες πόλεις να γινόταν η παρέλαση...
πολλά τα μακάρι...