ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

17/7/12

Πάνω στην ώρα


Πάνω στην ώρα

Το κέρατο μου που δεν μπορώ να αμυνθώ
σε ένα τσούρμο από φτηνούς χαρτογιακάδες
Μόλις που είπα, δεν πάει άλλο, εδώ θα τρελαθώ
Φράζουν το δρόμο μου κάποιοι ελεεινοί κολοραγιάδες.

και πριν ανάστροφα βρεθώ Στο καναβάτσο
Τη λάμα μου ακονίζω να τους γδάρω.
Μα πριν τα στήθη μου στα όπλα τους προτάξω
Η μάχη τέλειωσε, όπως τελειώνει ένα τσιγάρο.

Το κέρατο μου που δεν μπορώ να αμυνθώ
Πάνω που πίστευα πώς έφτασε η ώρα
Πήγαν κι εκλέξανε ξανά για αρχηγό
Τα ίδια τσογλάνια που βαλτώσανε τη χώρα

Τόσους κιοτήδες διαθέτει αυτή η χώρα
Φτηνά ανθρωπάκια πουλημένα για ένα ευρώ
Και γίναν όλα τούτα πάνω στην ώρα
Που νόμιζα κι εγώ πως θ’ αμυνθώ.
Μαντζούρης Κων/νος
Ιούλιος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: