ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

25/7/13

ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ

ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ
Από σήμερα θέλω να εγκαινιάσω μια καινούργια ενότητα στη σελίδα μου με τον κεντρικό τίτλο ‘’ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ’’

Ποια ήταν η αναγκαιότητα αυτής της δημιουργίας;

Υπήρχαν και υπάρχουν πάντα στο νου σκέψεις που με στροβιλίζουν, αλλά ποτέ δεν τις κατέγραφα, αφού δεν αποτελούσαν κομμάτι κάποιας ιστορίας σαν αυτές που συνήθως γράφω. Λόγια πεταχτά που πάντα έχουν μια φιλοσοφική βάση κι αξίζει τον κόπο να τις μοιραζόμαστε.
Σκέφτηκα λοιπόν γιατί να πηγαίνουν χαμένα. Θα μπορούσα να κρατώ σημειώσεις και να τα στριμώξω σε κάποιο μελλοντικό μου μυθιστόρημα. Αφού όμως μυθιστόρημα δεν πρόκειται να γράψω ποτέ, δεν είχα άλλη επιλογή. Και δεν θα γράψω ποτέ μυθιστόρημα ευκαιρία να σας το εξομολογηθώ.
Εα μυθιστόρημα χρειάζεται δουλειά. Θέλει και ένα και δύο ίσως και τρία χρόνια επεξεργασία για να τελειώσει. Δε φτάνει μόνο το ταλέντο, θέλει και τρόπο κι εγώ δεν έχω υπομονές. Με δέρνουν του κόσμου τα προβλήματα και θα ‘ταν η τελευταία έννοια της ημέρας να κάθομαι στο μικρό μου τραπεζάκι και να γράφω. Ακόμα και οι μικρές μου νουβέλες με κουράζουν μέχρι να τις τελειώσω, αλλά θα το παλέψω γιατί μου αρέσουν.

Απο σήμερα λοιπόν

Κεντρικός Τίτλος θα είναι η φράση ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ και μετά θα ακολουθεί ο υπότιτλος

ΙΟΥΛΙΟΣ 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: