ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

29/4/14

Κρυφοσυριζαίος;



(Αρθρο)

Νάτος ο κρυφοσυριζαίος, θα πείτε πικρόχολα, όσοι διαβάζετε τις αναρτήσεις μου. Όχι ρε γαμώτο μου, δεν έγινα fun του Σύριζα από λαχτάρα και μεγάλη αγάπη.
Από άλλη στράτα έφτασα ως εδώ και νομίζω πως με την ίδια λογική που με έκανε και φώναζα πριν από πολλά χρόνια το σύνθημα ‘’Καλύτερα παπάκι, παρά με Μητσοτάκη’’
Αυτή η πολιτική τοποθέτηση στηρίζεται σε απλά μαθηματικά ( αν και δεν τα πήγαινα ποτές μου τα καταραμένα στο σχολείο) και πιο συγκεκριμένα το ζήτημα προσεγγίζεται δια της αφαιρετικής μεθόδου. Παρακολουθήστε τον συλλογισμό.

Είμαι εγώ Δεξιός;

Όχι (και δεν υπήρξα ποτέ μου)
Θέλω να με ξανακυβερνήσει η Δεξιά;
Όχι Παναγίτσα μου γιατί άλλο Άδωνη Γεωργιάδη δεν θα το αντέξω.

Να έρθει πάλη το ΠΑΣΟΚ που κάποτε φλερτάριζες μαζί του;

ΝΑΙ αλλά μόνο αν μπορέσω κι εγώ να βάλω το δάχτυλο στο μέλι, γιατί τόσα χρόνια εγώ ο βλάκας νόμιζα πως όλοι παλεύαμε για τον Σοσιαλισμό. Όταν όμως το κατάλαβα, όλοι είχαν κατέβει από το τρένο με φουσκωμένες τσέπες.

Τότε το ΠΟΤΑΜΙ;
 Αυτά όμως τα είπαμε σε άλλη ανάρτηση.

Τότε;
Ανεξάρτητοι Ελληνες μήπως;

Αφήστε τα αστεία τώρα. Είπαμε δεξιός δεν μπορώ να γίνω ποτέ. Έχει αρκετούς η Ελλάδα, εμένα αφήστε με. Και κάτι ακόμα. Μέχρι να αποφασίσω εγώ, οι υπόλοιποι που έμειναν ίσως να έχουν αποχωρίσει.

Ε τότε ΔΗΜΑΡ

Τώρα μάλιστα. Τα φάγαμε τα ψωμιά μας. «Αριστεροί» που ψηφίζουν μνημόνια, τσάμπα μάγκες είναι. Τι θα πει συμβάλαμε στην κυβερνητική σταθερότητα. Δηλαδή κράταγες την κοπέλα για να την βιάσει ο κλέφτης γιατί αλλιώς μπορεί και να τη σκότωνε; Συμπαθής ο Κύριος Κουβέλης, αλλά όχι με την ταμπέλα του Αριστερού δεν του πάει. Στα μαγαζάκια δεν βάζουνε απ’ έξω ταμπέλα που να λέει “Resturante, Café” Θα μπορούσε να λέει «Καφενείο, Ο μοναχός ο άνθρωπος»

Για το περήφανο ΚΚΕ, τι έχεις να μας πεις.

Μα δεν το έχετε καταλάβει πως μετά το ξύλο της αρκούδας που έφαγαν, από τη λήξη του Β παγκοσμίου πολέμου μέχρι τις μέρες μας, αποφάσισαν να περάσουν στα μετόπισθεν και να αφήσουν άλλα παλληκαράκια να παριστάνουν τους επαναστάτες, γιατί την δική τους επανάσταση δυστυχώς ο κόσμος δεν την ενστερνίστηκε και να σας πω κάτι. Καλά κάνουν (συμφωνώ απόλυτα) Με το ζόρι να σε κάνουν να δεις αυτό που χρόνια φωνάζουν δεν γίνεται. Εδώ δεν το βλέπουμε τώρα που ζούμε την πραγμάτωση του φόβου που το ΚΚΕ μας φώναζε.
Εγώ όμως καλοί μου σύντροφοι με την ψήφο μου θέλω να συμβάλω να μην με ξανακυβερνήσει η Δεξιά, γιατί αν θυμάστε ακόμα, μετά την αποχή από τις εκλογές που είχατε αποφασίσει τότε, (το θυμάστε;) Φάγαμε στη μάπα και Δεξιά και Χούντες και Ιουλιανά και Βασιλιάδες και αποστασίες.

Την τελευταία παράγραφο δεν θα τη γράψω. 

Για τη Χρυσή Αυγή να πάτε να ρωτήσετε κάτι ανεκδιήγητα ανθρωπάκια που την ενστερνίζονται. Εγώ όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.

ΟΠΟΤΕ
Το θυμάστε εκείνο το παιδικό τραγουδάκι που λέει ‘’κι ο κλήρος πέφτει στα αγόρια κι ο κλήρος πέφτει στα αγόρια’’ και ξέρετε γιατί; ‘’Που ήταν α-α- αταξίδευτα, που ήταν α-α- αταξίδευτα’’
Γι αυτό επιλέγω ΣΥΡΙΖΑ.

Τα λέω καλά, όχι πέστε μου.

Μαντζούρης Κων/νος
Απρίλιος 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: