ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

3/2/15

ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ

ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ

Μπροστά μου απλώνονταν σαν θάλασσα η πορεία
Κι εγώ από ώρα θρονιασμένος στο παγκάκι
Μετείχα νόμιζα με πάθος και μ΄ αυτοθυσία
ανακατεύοντας της φραπεδιάς μου το παγάκι

Κρατούσε ώρα του λαού το πήγαινε έλα
Κι άρχισα να κρυώνω απ΄την ακινησία
Ώσπου ήρθε και κάθισε κοντά μου μια κοπέλα
Την ώρα που πέρναγε ένα μπλοκ από την ‘’ΑΝΤΑΡΣΙΑ’’

Ω ναι ήταν πολύς ο κόσμος που διαδηλούσε
Και τα συνθήματα τους με σφίγγαν σαν τανάλια
μα τελειωμό δεν είχε ο λαός που ακλουθούσε
Δεν πάω σπίτι σκέφτηκα να το δώ απ΄τα κανάλια;

Μετείχα όμως μη μου πείτε στον αγώνα;
Όσο μπορούσα ο έρημος απ΄το παγκάκι
Ακόμα έχω μουδιασμένο τον αγκώνα.
Άσε που έσκισα και το καρό μου το σακάκι.


Ιανουάριος 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: