ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

22/8/16

Τι τρέχει στις Ελληνικές παραλίες; (άρθρο)

Τι τρέχει στις Ελληνικές παραλίες; (άρθρο)

Δεν ξέρω τι κάνουν στις άλλες χώρες γιατί δεν είμαι πολυταξιδεμένος. Ξέρω όμως τι γίνεται εδώ στη χώρα μου, στην Ελλαδίτσα μας όπου καθημερινά διαπιστώνω πως έχουμε μπει για καλά στο χορό των εκπτώσεων και δε λέμε να βγούμε.
Έχω ξανά αναφερθεί κι έχουμε αναλύσει τη λέξη «χύμα» και συντακτικά αλλά κυρίως σημειολογικά. Το ξέρετε όλοι πιστεύω το μικρό απόσπασμα από κάποιο ποίημα που λέει, «όπου κι αν πάω η Ελλάδα με πληγώνει» αλλά δεν μας λέει ο ποιητής. Το γιατί ή ίσως το εξηγεί παρακάτω, αλλά εμείς που να βρούμε χρόνο να το αναλύσουμε. Όπου κι αν πάω λοιπόν η Ελλάδα με πληγώνει.
Αυτή τη φορά, περίοδος διακοπών γαρ, το θέμα μου πάει παραλία. Τι τρέλχει λοιπόν στις Ελληνικές παραλίες; Μα τι άλλο, οι ντουζιέρες. Έτσι και ξεχαστεί κανένας Δήμαρχος και βάλει ντουζιέρες στις παραλίες για να βγάζει από πάνω το αλάτι ο κοσμάκης για να μην γυρνάει σαν παστή σαρδέλα μέχρι να γυρίσει σπιτάκι του για τα περεταίρω, βάρδα και μην βρεθεί εκεί γυναίκα ιδιαίτερα νεαρής ηλικίας, αλλοίμονο στη βρύση και σ´ εσένα που ενδεχόμενα περιμένεις τη σειρά σου για ένα φρεσκάρισμα στο άρπα κόλα. Την έβαψες. Κύριε ανυπόμονε ladys first. Η ντουζιέρα που βλέπεις είναι κατειλημμένη μέχρι νεωτέρας διαταγής. Ανοιχτή η βάνα στο φούλ και το νερό να ρέει ακατάπαυστα στο κεφαλάκι της λουομένης κι αυτή να το απολαμβάνει ως μασάζ για αρκετά λεπτά.  Κι εγώ ο έρμος έμαθα στο σχολείο πως το νερό όταν πέφτει με δύναμη από ψηλά, δύναται να παράγει ηλεκτρισμό. Για τη χρήση του νερού ως τζακούζι εμένα οι δάσκαλοί μου με άφησαν να έχω πλήρη μεσάνυχτα. Μου είπαν όμως πως παρ´ ότι το νερό το βρίσκουμε να ξεπηδά στη φύση σε απίθανα μέρη, πως δεν είναι δα και αστείρευτο και πρέπει να το καταναλώνουμε με φειδώ. Και πράγματι θυμάμαι από το χωριό μου κρουνούς με νεράκι που ανέβλυζε και που σήμερα δεν υπάρχουν καν. Θυμάμαι το αρδευτικό μας σύστημα με εκείνα τα πελώρια και δαιδαλώδη αυλάκια που σήμερα είναι θεόστεγνα και μέσα από αυτές τις εικόνες χωρίς να χρειαστεί άλλος να μου πει περισσότερα για την αξία του νερού, έμαθα να το σέβομαι και να μην το σπαταλάω.
Εσένα κορίτσι μου δεν σου τα έμαθε κανείς αυτά; Οι δικοί σου οι γονείς στο Κολωνάκι γεννήθηκαν και δεν είδαν ποτέ βρύσες να στερεύουν; Μάλλον θα πρέπει να πας να τους ρωτήσεις ξανά και να τους πεις. «μπαμπά γιατί αυτός ο κύριος μας μαλώνει που κάνουμε ντούζ στην παραλία» Αν του το πεις έτσι όμως, μάλλον θα τον παραπλανήσεις και θα τα βάλει κι αυτός μαζί μου. Να του πεις πως μετά από το τζακούζι ότι ήθελες μια ώρα να λούσεις τα μοιραία σου μαλλιά και μετά το ξέβγαλμα, άλλη μια ώρα για να τα κάνεις να λάμπουν με τη μαλακτική σου λοσιόν και μετά πάλι ξέβγαλμα. Πιστεύω κοπέλα μου να μην ντραπείς να του πεις, αλλά τι λέω αφού σ´ εμένα μπροστά δεν ντράπηκες καθόλου, στο μπαμπά σου γιατί θα κωλώσεις, πως με την ξυριστική σου μηχανή έπρεπε να ξυρίσεις τα ποδαράκια σου και αφού το έκανες που το έκανες κι αυτό να μην κάνεις και λίγο μπικίνι; Τώρα αν εγώ ντράπηκα που σε είδα δεν πειράζει. Γιαυτό κι εσύ για να μην δω εγώ ο παλιόγερος τ´ απόκρυφο σημείο σου, μου γύρισες τον πισινό σου και καθώς έσκυβες είδα ο έρμος χωρίς να το θέλω the dark side of the moon. Αχ και είχα χρόνια να ταξιδέψω ο έρμος σε τέτοιους παραδείσους. Και σε όλη τη διαδικασία που σας περιγράφω η ντουζιέρα να έχει ξεράσει ότι είχε και δεν είχε στις σωλήνες της. Ευτυχώς όμως που οι σαπουνάδες από τα σαμπουάν και τα μαλακτικά κάποιοι είχαν φροντίσει να φτιάξουν ένα αυλάκι και να πηγαίνουν κατ´ ευθείαν στην θάλασσα. Για αυτούς τους έξυπνους θέλω να θυμίσω τον νόμο του Λαβουαζιέ, που μιλά για την αφθαρσία της ύλης, πως στη θάλασσα, ακόμα κι αν κατουρήσεις, θα το βρεις ενδεχομένως στο αλάτι, αλλά για την υγρασία, ας μιλήσουμε άλλη φορά καλύτερα.


Αύγουστος 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: