ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

5/12/17

Τα απόκρυφα

Τα απόκρυφα

Έχω μια κακιά συνήθεια τα βράδια
Τα άφθαρτα στολίδια μου ν’ απλώνω
επάνω στο γραφείο σαν πραμάτεια
Και θύμισες παλιές ν’ αναβιώνω.

Σε μυστικό κι απόκρυφο ντουλάπι τις φυλάω.
Αν και δεν νοιάζεται κανείς να το σκυλέψει,
ποιος να νοιαστεί  τι νοιώθω που κρατάω
μια καρτποστάλ που γράφει «μου ‘χεις λείψει»

Εγώ τα βράδια ακόμα θα φιλάω
δυο χειλάκια που άφησες σε μια χαρτοπετσέτα.
Κι αφού δεν βρίσκω πια απάνεμα λιμάνια να γυρνάω,
στα βραδινά μου ραντεβού θα στήνω φιέστα.

Δεκέμβριος 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: