ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

30/4/10

Για τη Φούλη

Μια φίλη, μου ζήτησε χθες να της αφιερώσω ένα ποίημα δικό μου. Η σκέψη μου κατάφερε να αποδώσει τα δύο τετράστιχα που ακολουθούν.
Αγαπημένη μου ξανθή Παναγιά, ίσως σου έπρεπε κάτι καλύτερο. Μια άλλη φορά θα το προσπαθήσω.
Για σένα λοιπόν καλή μου Φωτεινούλα με όλη μου την αγάπη
………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Όλα τριγύρω μου μυρίζουν μοναξιά.
Η απουσία σου ζωγράφισε με θλίψη, κάθε μέρα.
Όλα τελειώσανε σε μια βραδιά
Κι έχασε το αύριο την πρώτη καλημέρα.

Ξανθή θεά του έρωτα νεράιδα
Θα μείνω τώρα νοσταλγός της ύπαρξης σου.
Στο βάθος η ψυχή μου θα ‘ναι άδεια,
Στου ονείρου ναυαγός, χαμένος στο νησί σου.

Απρίλιος 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: