ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

16/12/15

Ο ψευτοεπαναστάτης

Ο ψευτοεπαναστάτης

Είπα μια μέρα θα γυρίσω τον πλανήτη
Μα μούδιασα ευθύς στη σκέψη αυτή,
Μαλάκα μου θ’ αφήσεις τέτοιο σπίτι
Για να γυρίζεις ρέμπελος στην Ταϊτή;

Κάποτε μου πέρασε από το νου
Μ’ ένα ποδήλατο να τριγυρνάω
Μα πλήρωσα εγώ τους φόρους του σκασμού
Για ένα πεντάλ και μια σέλα να την καβαλάω;

Θα βάλω τέλος στη χλιδή πια, ποιος με κρατάει.
Τους έρωτες και τις κραιπάλες θ’ αρνηθώ
Μα αν γίνω Ροβινσώνας θα μου πάει
Να παριστάνω στο νησί τον ναυαγό;

Μα πάντα κάτι απ’ το μανίκι με τραβάει
Εγώ δεν ζω λεπτό χωρίς το κινητό.
Δεν παίζουν με τα σίγουρα κάπου κολλάει
Εγώ δεν φτιάχνω ούτε ένα αυγό τηγανητό.

Κωστάκη μου, όπως έχτισες τα θέλω σου βολέψου
Στις απολαύσεις που κρατούν ένα λεπτό
Στις ψευδαισθήσεις σου κοιμήσου κι ονειρέψου
Πως είσαι ο βασιλιάς στον κόσμο αυτό.

Μαντζούρης Κων/νος
Δεκέμβρης 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: