ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

20/7/16

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ



Πλησιάζαμε περίπου στην Αθήνα. Στη Μαλακάσα αποφάσισε να παρατήσει την παρατεταμένη της σιωπή και να μιλήσει.
-         Μην πας κατ’ ευθεία παραλιακή. Μπες από Αμφιθέας και πέρνα από Μαρινόπουλο γιατί έχουμε να ψωνίσουμε.
Μου ήρθε κεραμίδα. Σαν να με χτύπησε κεραυνός. Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο; Η φράση, πέρνα από τον Μαρινόπουλο, πρώτη φορά στη ζωή μου σήμαινε τόσα πολλά. Σήμαινε πρώτα απ’ όλα, το τέλος των διακοπών. Επιστροφή στην πλήξη και στην μονοτονία. Στο έρεβος της καθημερινότητας. Εκείνη θα βρει ξανά τις προσφιλής της ασχολίες, σπίτι, καθαριότητα, μαγείρεμα, δουλειά και φτου κι απ’ την αρχή. Θα φορέσει πάλη εκείνη την κακόγουστη ποδιά για την οποία καμαρώνει πόσα χρόνια την προστατεύει για να μην ξεθωριάσει για να θυμίζει σε μένα πως κάποτε ακόμα και με αυτή τν ποδίτσα την είχα ερωτευτεί και μετά την έβαλα δίπλα στη ζωή μου για να συμπορευτούμε σε πείσμα των καιρών που αλλάζουν και σε μεταλλάζουν.
Κι εγώ θα κρύψω την πλήξη μου πίσω από την οθόνη του υπολογιστή καμώνοντας πάντα πως κάτι φτιάχνω κι όλα αυτά για να μην τύχη και συναντηθούν πουθενά η σιωπή και η πλήξη η δική μου, με την σιωπή και την πλήξη της συντρόφου μου.

ΙΟΥΛΙΟΣ 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: