ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

1/11/16

Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος

Το σχόλιο της ημέρας:  ‘’Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος’’

Επειδή βλέπω με μεγάλη μου ευχαρίστηση εδώ μέσα, αναρτήσεις με θρησκευτικό ή θεολογικό υπόβαθρο, επιτρέψτε μου στην αγάπη σας ταπεινά να υπενθυμίσω προς υμάς, τη δική μου προσέγγιση σ’ αυτό που λέμε ‘’Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος’’.

Η πίστη μας λοιπόν στο θεό πάνω απ’ όλα, δεν είναι πίστη αλα καρτ. Που σημαίνει δεν προσθέτω κατά το δοκούν και δεν αφαιρώ ούτε κεραία από το λόγο του θεού, γιατί δεν γίνεται να μη λες καλημέρα σε αγαπητά σου πρόσωπα και από την άλλη να δηλώνεις ‘’αγαπάτε αλλήλους’’. Και για να μην χαθούμε στη μετάφραση πρέπει:
α) Οι Δέκα εντολές να είναι δέκα κι όχι στο ‘’αγάπα τον πλησίον σου’’ πχ να κάνουμε το χαζό.
β)Τα σύμβολα της πίστης μας το ‘’ΠΙΣΤΕΥΩ’’ και το ‘’ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ’’ να είναι σύμβουλοι της ζωής.
γ)Να τηρούμε τα μυστήρια της εκκλησίας που μας λέει ξεκάθαρα πως τα τέσσερα είναι υποχρεωτικά, και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα εμείς να κάνουμε προσθαφαιρέσεις.
δ)Για να μπορεί τέλος ο λόγος του θεού που εκφράζεται μέσα από το Ευαγγέλιο να βρει απήχηση στις ψυχές μας.
Ο θεός δεν ζητά από εμάς ότι προαιρείσθε. Ο θεός ζητά τα πάντα κι όπου δεν μπορούμε να τα προσφέρουμε, σκύβουμε ταπεινά και ζητάμε τη βοήθειά του.

Τάδε έφη ο αμαρτωλότερος των πάντων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: