ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

4/5/10

Μια διαπίστωση.

Μία μικρούλα γκρίνια απο μια διαπίστωση.

Το ίδιο έργο το έχω δει πολές φορές. Είναι κάποια παραπονάκια που ορισμένες φορές με στεναχωρούν. Θα προσπαθίσω να τα απαριθμίσω. Ποιός ξέρει ίσως κάποιοι που μπορεί να δουν τα γραφόμενα μου να τα προσέξουν.
1) Δίνεις ένα κείμενο δικό σου σε φίλο για να το διαβάσει και αρχίζει δίκην αυστηρού καθηγητή να σου επισημαίναι ορθογραφικά λάθη. Ωραία, διάβασε το πρώτα και στο τέλος επισημαίνεις ότι θέλεις να πείς.

2) Δίνεις ένα κείμενο δικό σου σε φίλο για να το διαβάσει και ποτέ δουν σου λέει αν το διάβασε, αν ήταν καλό ή κακό.

3) Το έχω ήδη χωνέψει πως πρώτα απ' όλα, ότι γράφω κι αναρτώ στο διαδύκτιο ικανοποιούν εμένα, αλλά................. όσοι απο εσάς επισκέπτεστε τη σελίδα μου πείτε κάτι (καλό ή κακό) για να μη νομίζω πως έμεινα μόνος στον πλανήτη.

4) Πασχίζω ο έρμος να πείσω δικά μου άτομα να διαβάσουν τα κειμενά μου, αλλά εις μάτην. Δεν με πειράζει αυτό αλλά σταναχωρούμε με τη διαπίστωση πως δεν αποτελεί πια κίνητρο η ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων.

5)  Είναι τόσο δύσκολο να θυμηθούν οι φίλοι και γνωστοί μου αυτή τη σελίδα κι όλοι επικαλούνται πως προσπάθησα να μπω αλλά δεν σε βρήκα; Αλήθεια για δέστε είναι δύσκολο; www.studiogamou.blogger.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: