ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

7/5/10

Ένα παλιό σκαρί

Φοβάμαι πως σιγά σιγά, όσο τα χρόνια θα περνούν, τα κείμενά μου θα πλημμυρίζουν από νοσταλγία. Θύμισες από το χθες για ότι χάρηκα, όνειρα που βγήκαν μάταια και πλάνα. Πρέπει να βρω οπωσδήποτε σχέδια το το μέλλων, όσο κοντό κι πρόκειται (θεού θέλοντος να γίνει)




Ένα παλιό σκαρί 

Πάλιωσε η βάρκα Κωσταντή,
Άλλο ταξίδι δεν θα κάνει
Έφαγε η αλμύρα το πανί
Και μόνιμα έπιασε λιμάνι

Τις μπόρες θα κοιτά από μακριά
Και με παράπονο θα λέει
Ήμουν κι εγώ κάποια φορά
Μέσα στη δίνη τους να πλέει

Τι άλλο απομένει τώρα πια
μόνιμα δέσαμε στον κάβο
Και μες τα υπόγεια καπηλειά
Τις πίκρες μου με το κρασί να θάβω.


Μάιος 2010
Για τα παιδιά μου Βασίλη, Θανάση, Εύη

Δεν υπάρχουν σχόλια: