ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

19/8/09

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΑΡΤΥ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ

Πώς έλεγε σε μια ελληνική ταινία ο Κώστας Χατζηχρήστος; "Πολύ πιάτο στην Αμερική ρε παιδί μου, πολύ πιάτο" Ταιριάζει απόλυτα στην Ελληνική πραγματικότητα αλλάζοντας μόνο μια λέξη. Τη λέξη πιάτο με τη λέξη σκουπίδια.
Το τι είδαν τα μάτια μου στις διακοπές μου φέτος. Αν τολμήσω να απαριθμώ τοποθεσίες, φοβάμαι πως θα αδικήσω καμία. Παντού σκουπίδια. Το πλαστικό μπουκαλάκι του νερού σε πρώτη εμφάνιση.
Στη διαδρομή απο Λευκάδα μέχρι Αμφιλοχία, λες και τοποθετήθηκαν επίτηδες για να μπορούν οι οδηγοί να βρίσκουν το δρόμο και να μη χαθούν. Στο εξής θα λέμε "ακολούθα το σκουπιδότοπο που θα βρείς στα δεξιά του δρόμου σου και θα σε βγάλει κατ' ευθείαν στην πόλι που ζητάς."
Ηθελα να 'ξερα. Ο κάθε Δήμαρχος δεν περνά απο αυτά τα μέρη, αλλού μένουν οι τοπικοί  άρχοντες; Εντάξει ο πολίτης δεν έχει την ανάλογη κουλτούρα για να διαφυλάξει το περιβάλον καθαρό (γιατί δεν του 'μαθαν ποτέ πως αν κατουρίση στη θάλασσα θα το βρεί στο αλάτι) θα φορτώσουμε την ευθύνη σ' αυτόν και εμείς, η πολιτεία, θα νίψουμε τας χείρας μας;
Το θέμα δεν είναι απλό. Δεν μου χάλασε εμένα του καλοζωισμένου την αισθητική μου, και πήρα να αναρτήσω την διαμαρτιρία μου στο internet. Αυτή η εικόνα χαλάει την εικόνα της Ελλάδας και για τους πολίτες της αλλά και για την τουριστική της ανάπτυξη. στο εξής βλέπω να μας επισκέπτονται τουρίστες αναλόγου επιπέδου με την οικολογική μας ταυτότητα και όπως ξέρετε οι βρωμοτουρίστες είναι και μπατιροτουρίστες.
Δεν μπορώ να γράψω άλλα. Εχω φρικάρει με αυτό το θέμα.
Δήμαρχοι, Νομάρχες, Πολιτεία, ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: