ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Στη δεξιά στήλη με ην ονομασία ''ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ'' βλέπετε τις λέξεις κλειδιά (ετικέτες) που η κάθε μια σε παραπέμπει (αφού την επιλέξετε) σε κάθε ενότητα (Θεματολογία)

πχ Κάνοντας ΚΛΙΚ στη λέξη "ΝΟΥΒΕΛΕΣ" αυτόματα θα έρθουν στο προσκήνιο όλες οι αναρτήσεις αυτού του είδους (μόνο οι τίτλοι)

Φυσικά η σελίδα δεν χωρά όλες τις αναρτήσεις γιαυτό, στο τέλος της σελίδας καντε κλικ στη φράση ''Παλαιότερες αναρτήσεις'' μέχρι να φτάσετε στην τελευταία

Επιλέγοντας με ένα κλικ πάνω στον τίτλο, ανοίγει όλο το κείμενο για να το διαβάσετε.

Καλή ανάγνωση

19/8/09

Πως να μιλήσω για.....

Θάθελα να μιλήσω για έρωτα, αλλά δεν μπορώ, είμαι παντρεμένος
Θάθελα να μιλήσω για φιλία, αλλά δεν θα με πιστέψουν, είμαι παντρεμένος.
Θάθελα από την ντουλάπα μου να σου χαρίσω όλα τα ποιήματα μου, αλλά γιατί θα με ρωτήσεις αφού είσαι παντρεμένος.
Θάθελα απόψε που η θλίψη έχει σκιάσει τη λογική μου να σου τηλεφωνήσω,
μα τι λέω αφού είμαι παντρεμένος.
Γιαυτό αποχώρησα από τους αγωνιστικούς χώρους, Δεν τόθελα αλλά συναίβει. Τώρα δίνω ραντεβού κάθε 30 μέρες με τη γιατρό μου, αλλά δεν μιλάμε για ότι παραπάνω προανέφερα. Μαζί αναλύουμε τον τρόπο που θα καταπολεμήσουμε την κατάθλιψη. Άνοια τη λένε Ιατρικά και μ΄αυτό το εύσημο μπορείς να πάρεις πρόωρη σύνταξη.
Δεν πλήρωσα όμως τις επιτροπές και σέρνομαι σαν ζαλισμένο θύραμα λίγο πριν το πιάσει ο κυνηγός. Νάμαι λοιπόν στα 53 μου παρέα με την άνοια μου ξυπνάω κάθε πρωί παίρνω τα δυναμωτικά μου χάπια (αγχολυτικά τα λένε άλλοι) περιμένοντας να περάσουν οι 30 ημέρες για να πάω στο ραντεβού με τη γιατρό μου (που ευτυχώς είναι και κουκλί) Αυτάαααααααααααα!!!!!!!
Α ναι, αντέδρασα στην όλη κατάσταση, δεν παραδόθηκα. Για να ξεφύγω από το ασφυκτικό κλείσιμο στον εαυτό μου, αγόρασα ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο με το σκεπτικό να πηγαίνω τις βόλτες μου ανά την Ελλάδα. Τώρα αν κανείς από σας μπορεί να θεωρήσει βόλτα να είναι μόνος του σε κάθε ταξίδι, ελάτε να σας το δανείσω.
Άνοιξα και blog στο Internet για να βρουν διέξοδο οι σκέψεις μου. Κάποτε έγραφα υπέροχα κείμενα και ποιήματα. Θα γράφω είπα. Θα γνωρίσω καινούργιους φίλους και θα ξεκολίσω από την άνοια. Τα συρτάρια της μνήμης μου όμως βλέπω να έχουν κλειδώσει. Τα «δυναμωτικά μου» κάνουν καλά τη δουλειά τους. Ποια είναι αυτή; Μια ήπια καταστολή στις σκέψεις ώστε να μη βασανίζω με αυτές την καθημερινότητά μου.
Η ώρα είναι εννιά και η στρόφιγγα του μυαλού μου αισθάνομαι να έχει κλείσει.
Θα σας καληνυχτίσω για σήμερα.
Αύριο ίσως ξημερώσει μια καλύτερη μέρα
Φιλάκια

Δεν υπάρχουν σχόλια: